Un stil de viaţă… alb

Aşa cum a anunţat şi Sabina, Timişoara sau mai bine zis tinerii timişoreni cu vârsta cuprinsă între 14-29 ani au fost invitaţi să-şi schimbe stilul de viaţǎ şi să-l facă mai… alb. Eu recunosc, nu am, fost de loc harnică şi nu m-am informat înainte unde voi merge. Dar! atunci când am primit invitaţia (cam cu o oră înainte de „concert”) am fost foarte curioasă să văd despre ce este vorba. Am primit informaţii de la un cunoscut, că va fi o prezentare de MLM şi niciodată nu mi-am închipuit că va fi vorba despre un combo de MLM-uri, dacă e aşa cum se spune. Oricum am fost foarte impresionată să aud, că s-au împărţit aproximativ 4000 de invitaţii gratuite. Este ceva, nu? Şi organizatorii, e clar, că s-au inspirat din succesul prezentărilor de acest gen din State şi au încercat să intre pe piaţă agresiv. Nu se ştiu de unde au avut acest capital, cel puţin nu avem o declaraţie oficială în acest sens, site-ul lor oficial www.whitevision.com ne îndrumă către pagina de Facebook sau Twitter şi cam atât. Aşa cum am spus, nu ştiu foarte multe despre organizatori, am citit articolele de pe alte bloguri şi comentariile legate de persoanele acestora, dar sincer pe mine m-a interesat să urmăresc organizarea evenimentului în sine, care a avut succes. A atras atenţia publicului-ţintă şi l-a făcut curios. Prezentarea nu a fost plictisitoare, nu a durat 2 ore şi a fost exact ceea ce se vroia să fie, adică un teaser. A da, în ceea ce priveşte alegerea performerilor, a fost cea mai bună opțiune posibilă! Simley este un cântăreț, care se bucură de un real succes în rândul publicului-ţintă şi este foarte intens mediatizat datorită formatelor TV la care este co-prezentator sau jurat şi DJ Optick este foarte cunoscut tinerilor. Ce să mai, dacă şi un rocker veritabil cu plete şi cu tricou cu Metallica şi-a fluturat energic pletele, când trupa lui Simley a început cu nişte acorduri mai rock… :p Şi ca să încheiem, cei de la whitevision şi-au atins scopul cu acest concert, au internalizat chiar şi semnul lor de recunoaştere – seamănă cu semnul victoriei, numai degetele trebuie înclinate puţin şi organizatorii au atras, bineînţeles, atenţia. Ce va urma, nu ştiu, o să aflăm după 15 mai, când e prezentarea oficială a conceptului.

Aşa a arătat afişul:

sursa imaginii:
oradetimiş

Lasă un răspuns

