Cu cine aţi vrea să ieşiţi la o întâlnire?

De marţi, 17 ianuarie şi până în data de 27 ianuarie toţi fanii Heineken îşi pot vota A -listerii preferaţi în funcție de mai multe „criterii” (carismă, inteligenţă etc.) pe pagina de Facebook a companiei. Campania este cel mai nou produs menit să vândă imaginea Heineken în social media şi este o continuare, practic, a spotului publicitar intitulat „The Date” (Întâlnirea). Dacă intraţi pe aplicaţia Heineken, puteţi să vedeţi mai multe detalii legate de domnii în cauză şi, poate, de ce nu, să intraţi pe blogurile lor să-i citiţi puţin înainte de a-i vota. Premiile nu sunt în bani, veţi putea participa eventual la gala de premiere a bloggerului celui mai dorit ca partener la o întâlnire. Ceea ce mie mi se pare interesant (cu toate că scopul campaniei este de a transforma cât mai multe like-uri în vânzări ), este faptul că, o companie cunoscută a ales să promoveze blogosfera română J. Dacă sunteţi interesate/interesaţi doamnelor, domnişoarelor şi chiar domnilor să vedeţi cum arată domnii cu cele mai influente bloguri de la noi , puteţi intra pe pagina de FB Heineken şi să intraţi în concurs. Cât despre mine, eu una sunt foarte interesată să văd cum va evolua acest concurs J.

Sursa imaginii: bloggermonster

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s