Da domnle’ … ce ai zis că promovezi? (Partea a III-a)

2) Obiceiuri sănătoase (hai să trăim bine)

CINE? Danone;

Partener media online: Denisa Bârgău, Oltea Zambori, Raluca Popa, Alina Crancau, Ruxandra Predescu, Andreea Ursu;

Durată: 6 luni şi poate se va prelungi, după cum mi-a scris  tomata cu scufiţă  :);

CE? Cei de la Danone România au selectat bloggeriţele de mai sus, să scrie despre campania “Obiceiuri sănătoase”;

Rezultatul:  bloggeriţele nu scriu strict despre nutriţie, e vorba despre  ceva aparte, care are un succes nebun pe Twitter;

DE CE relaţie “de iubire” ? Pe lângă faptul că sunt cele mai reprezentative boggeriţe ale momentului, scriu despre teme mai mult sau mai puţin diferite. Astfel pot acoperi o arie mult mai vastă de “obiceiuri sănătoase”. Cei de la Danone le-au conferit libertate în ceea ce priveşte conţinutul.

sursa imaginii: nebuloasa

3) Oraşul minier (munţii şi dealurile noastre frumoase)

CINE? Compania Roşia Montană Gold Corporation (RMGC)

Partener media online: Sport.ro, “U” Mobitelco Cluj-Napoca, Asociația Studenților din Roșia Montană – ASRM, DESCOPERA.ro, Gandul, FC Unirea Alba Iulia, Crina ‘Coco’ Popescu – record breaking climber, O.S.S.I.M.M, Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, EUROPAfest, Alba Mall Centrul Comercial, romanian rugby federation, Nick Vujicic, Rosia Montana Project, RosiaMontana Verespatak, Fotbal Club CFR 1907 CLUJ-NAPOCA, Sondaje de Opinie;

Durată: nedeterminată;

CE? După mai multe atacuri în toate mediile posibile şi imposibile ale ONG-urilor care  sunt împotriva proiectului, RMGC a hotărât să lanseze jocul “Oraşul minier” pe FB, ca oamenii să vadă prin varianta ludică, ce vrea organizația să implementeze la Roşia Montană;

Rezultatul: campania este încă în desfăşurare, dacă la început entuziasmul utilizatorilor FB a fost foarte mare, a mai scăzut puţin pe parcurs;

DE CE relaţie “de iubire” ? Oraganizaţia a realizat o conferinţă de presă exclusiv pentru bloggeri, iar aceştia au avut liberate de a scrie sau nu despre ceea ce doresc cei de la RMGC să implementeze.

Nu spun că sunt adepta vreunei dintre aceste campanii. Am ţinut să exemplific stric relaţia dintre PR-ul online cu jurnaliştii online/bloggerii . Dacă doriţi mai multe informaţii, aveţi adresele companiilor inserate în post.

sursa imaginii: ciulea

Anunțuri

Un gând despre “Da domnle’ … ce ai zis că promovezi? (Partea a III-a)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s