O campanie de reinventare pentru Pepsi (Partea a II-a)

Foarte multă lume a început să vorbească despre această campanie cu „actori” reali, care schiţau mersul lucrurilor. Printre cei care au dezbătut această campanie s-au aflat: NY Times şi CNN.

Câştigătorii au fost anunţaţi la începutul acestui an, în State. Personal, aş menţiona că mi-a plăcut  clipul de pe site-ul companiei Pepsi „Dear Mister President help us refresh America”.

În România, cântăreaţa Inna este imaginea campaniei Refresh. Dacă este să fac o comparaţie a campaniei derulate în America şi cea din  România, cred că cea din România şchioapătă puţin. Chiar dacă, Pepsi a reuşit să strângă pe România apraoape 200  000 de like-uri,  de pe Facebook, este o campanie mult mai statică decât cea originală ( 6 200 000 de like-uri pe Facebook). Rămâne să vedem, care va fi retribuţia către comunitate şi  în cazul României. Cert este, că PepsiCo a reuşit să iasă din zona de descendenţă şi să urmeze trendul, dacă este să-l cităm pe directorul global de creaţie Pepsi, Lee Clo

sursele postului: facebook-pepsi romaniasfantis, huffingtonpost, reelseo

sursa imaginii : reelseo

sursa imaginii: facebook-pepsi romania

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s